Розумiючи стратегiчне значення шляхопроводу i дороги М-19, яка є одним з ключових транспортних коридорiв України, а ще важливою логiстичною артерiєю для забезпечення потреб фронту i гуманiтарної допомоги, Служба вiдновлення вживає термiнових заходiв для збереження експлуатацiйних характеристик споруди в межах наявних ресурсiв.
Було здiйснено детальний технiчний огляд споруди для виявлення всiх пошкоджень та складено детальний план вiдновлювальних робiт. Наразi пiдрядна органiзацiя вже розпочала виконувати першочерговi завдання: очищення пiскоструменевим методом арматури вiд корозiї та пiдготовки поверхнi для подальшого змiцнення.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, для вiдновлення мiцностi конструкцiї шляхопроводу пiдрядник використає сучаснi матерiали. Буде застосована спецiальна карбонова стрiчка - надмiцний та легкий матерiал, стiйкий до впливу зовнiшнiх факторiв. Ця iнновацiйна технологiя дозволить значно пiдвищити мiцнiсть конструкцiї та продовжити термiн її експлуатацiї.
Проведенi протиаварiйнi роботи дозволять стабiлiзувати стан шляхопроводу та забезпечити безпеку руху транспорту на дорозi М-19, яка є критично важливою для економiки та безпеки України. Роботи виконуються в межах експлуатацiйного утримання.
Шляхопровiд на трасi М-19 загальною протяжнiстю 114 метрiв був зведений у 1982 р. З того часу серйозних ремонтiв не проводилося. Вiдповiдно, споруда перевищила свiй нормативний термiн експлуатацiї. Наразi немає можливостi провести капiтальне вiдновлення, служба пiд час вiйни працює в умовах обмеженого фiнансування.