Для укрiплення опорних залiзобетонних стiйок було застосовано сучасну технологiю - армування карбоновою плiвкою. Пiсля пiдготовки поверхнi шляхом пiскоструменевого очищення смуги карбонової плiвки фiксувалися вздовж стiйок i обмотувалися навколо них у декiлька шарiв. Такий метод дозволив значно пiдвищити мiцнiсть конструкцiй.
Комплекс заходiв з укрiплення та стабiлiзацiї шляхопроводу, спрямованих на продовження термiну його експлуатацiї, виконано в повному обсязi. Роботи з усунення аварiйних пошкоджень проводились у межах експлуатацiйного утримання.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, шляхопровiд на трасi М-19 загальною протяжнiстю 114 метрiв був зведений у 1982 р. З того часу серйозних ремонтiв не проводилося. Вiдповiдно, споруда перевищила свiй нормативний термiн експлуатацiї. Наразi немає можливостi провести капiтальне вiдновлення, служба пiд час вiйни працює в умовах обмеженого фiнансування.