Для пiдтвердження аварiйного статусу залучили фахiвцiв ДП "Нацiональний iнститут розвитку iнфраструктури". Споруду побудували в 1979 р., але капiтального ремонту за цей час не проводили. За результатами обстеження, подальша експлуатацiя могла призвести до повної руйнацiї шляхопроводу. З огляду на iнтенсивний рух залiзницею на цiй дiлянцi, руйнацiя споруди призвела б до зупинки логiстики пiвдня Харкiвщини загалом.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, задля збереження логiстичного сполучення, розпочали аварiйнi роботи одразу пiсля обстеження. Пiдсилили опорнi частини споруди, збудували новi перехiднi плити, перевлаштували деформацiйнi шви та вiдновили асфальтобетонне покриття.