"Наприклад, на перехрестi проспекту Лесi Українки та бульвару Батальйону Днiпро тривають роботи на однiй iз важливих дiлянок, яка забезпечує виїзд трамваїв iз депо на маршрути мiста. Загалом цього року ми оновили три кiлометри трамвайних колiй, у процесi ремонту - ще пiвкiлометра", - каже Нiкiта Керенцев, провiдний фахiвець КП "Днiпровський електротранспорт".
У 2024 роцi ремонтнi роботи виконували за трьома технологiями:
- безшпальна технологiя iз залiзобетонними плитами застосована на 5 переїздах;
- класична технологiя iз залiзобетонними плитами реалiзована на переїздах у рiзних частинах мiста;
- класична технологiя з асфальтуванням використана на таких важливих дiлянках, як проспект Дмитра Яворницького - площа Вокзальна та Донецьке шосе - просп. Миру.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, також цьогорiч ремонтували i аварiйнi вiдокремленi дiлянки колiї, зокрема, в межах посадкових платформ по пл. Соборнiй та по просп. Лесi Українки мiж вул. Степана Бандери та бульв. Батальйону Днiпро. На останнiй локацiї роботи тривають.
"Ще на перехрестi вулицi Михайла Грушевського та вулицi Iгоря Сiкорського цього року виконали ремонт колiї в рамах обертового кола трамваїв №12 та №16. Було замiнено дiлянку колiї протяжнiстю близько 100 метрiв i два стрiлочнi переводи, один iз яких електрифiкований. Це дозволило скоротити час руху трамваїв та зробити маршрут зручнiшим для пасажирiв", - додав Нiкiта Керенцев.