Зокрема на Київщинi вiдновлено 8 мостових переходiв через рiчки Трубiж, Жерева, Здвиж, Iрпiнь, Тетерiв та 1 мостовий перехiд через суходiл, на Чернiгiвщинi - 3 мости через рiчку Десна, на Харкiвщинi - 5 мостiв та 1 шляхопровiд iз пiдходами, а на Миколаївщинi - 1 мiст iз пiдходами та ще 1 штучну споруду.
Крiм того, вiдремонтували 14 штучних споруд, що були визнанi аварiйними. Окремi з них з метою оперативного вiдновлення руху транспорту та економiї коштiв було переведено в водопропускну трубу. Протягом 2024 р. вiдновлено: у Рiвненськiй областi - 1 мiст та 3 шляхопроводи, у Тернопiльськiй - 3 мости, у Львiвськiй - 1 мостовий перехiд та 2 мости, у Миколаївськiй - 2 мости, у Iвано-Франкiвськiй - 1 мiст, у Сумськiй - 1 мостовий перехiд.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, у 2025 р. планується продовжити фiнансування виконання робiт на об'єктах, якi були пошкодженi внаслiдок збройної агресiї росiї проти України. Зокрема: у Київськiй, Харкiвськiй та Сумськiй областях. Також й надалi фiнансуватимуться роботи з ремонту аварiйних мостiв у Одеськiй та Чернiгiвськiй областях.
В сучасних умовах вiдновлення мостiв та мостових переходiв це не лише безпека та комфорт українцiв. Така робота виконується першочергово для забезпечення потреб вiйськової логiстики та покращення мiжнародного транспортного сполучення України з iншими країнами Європи.