Цей метод має низку переваг. Можливiсть ремонту при низьких температурах - холодний асфальт дозволяє виконувати роботи навiть у зимовий перiод, коли використання гарячих сумiшей неможливе. Швидкiсть та мобiльнiсть - матерiал готовий до застосування, що дає змогу оперативно лiквiдовувати ямковiсть на дорогах з iнтенсивним рухом. Точкове усунення пошкоджень - метод ефективний для локального ремонту - дозволяє швидко усунути загрозу для водiїв i пiшоходiв.
"Варто зазначити, що холодне асфальтування є тимчасовим рiшенням для збереження безпеки на дорогах. З настанням сприятливих погодних умов аварiйнi дiлянки ремонтуватимемо гарячим асфальтом. Технологiю холодного асфальтування використовують вже давно в усьому свiтi, i ми теж вже п'ятий рiк поспiль це робимо. Яму вичищають попередньо, роблять пiдгрунтя i укладають сумiш. Такi роботи проводимо на основних магiстралях мiста, де курсує громадський транспорт", - каже директор департаменту благоустрою та iнфраструктури Днiпровської мiської ради Олексiй Самiлик.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, iз запланованих 5 тис. кв. м дорожнього покриття аварiйну ямковiсть вже усунули на 350 кв. м.
"Технологiя асфальтування холодним асфальтом дуже гарно себе зарекомендувала. Цьогорiч вже встигли зробити низку об'єктiв. Наприклад, на просп. Науки, Металургiв, Нiгояна, вул. Старочумацькiй, Космiчнiй, Захiдний шлях тощо. У середньому в таких ремонтах по мiсту задiяно вiд 2 до 4 бригад", - зазначив Дмитро Коробов, заступник директора департаменту благоустрою та iнфраструктури Днiпровської мiської ради.