"Iталiя має значний досвiд у сферi монiторингу iнфраструктури, особливо пiсля трагедiї з обвалом мосту Морандi в Генуї у 2018 р. Ми зацiкавленi у впровадженнi подiбних систем в Українi для пiдвищення безпеки та ефективностi управлiння об'єктами транспортної iнфраструктури", - зазначив заступник голови Агентства вiдновлення В'ячеслав Дiдкiвський.
Компанiя Nplus S.r.l. - серед провiдних у сферi монiторингу та дiагностики мостiв та ключових об'єктiв iнфраструктури. Вони є основним розробником, дослiдником та постачальником систем монiторингу стану конструкцiй в ЄС. Компанiя активно спiвпрацює з провiдними унiверситетами свiту, включаючи Унiверситет Тренто, Полiтехнiчний унiверситет Мiлана та Queen's University у Канадi, якi є експертами в цiй галузi.
Nplus Srl. мають власну розробку, систему Vittorio SHM. Це система постiйного монiторингу, що дає змогу в режимi реального часу здiйснювати безперервний контроль стану мостiв та не вимагає зупинки руху транспорту для проведення тестiв.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, штучний iнтелект та аналiз великих даних дають змогу навiть спрацювати на випередження: виявити потенцiйну проблему, допоки вона не стала критичною. Економiя завдяки ранньому виявленню дефектiв - це продовження термiну експлуатацiї iнфраструктури, швидке реагування на критичнi ситуацiї шляхом системи автоматичних сповiщень.
Така спiвпраця може стати важливим кроком для iнтеграцiї України у свiтовi стандарти безпеки iнфраструктури, забезпечуючи надiйнiсть транспортної мережi як для громадян, так i для бiзнесу.