"Наприклад, в деяких областях немає кар'єрiв зi щебенем. Або ж, коли ми говоримо про прифронтовi дороги, може бути вища цiна ремонту, бо закладено вищу зарплату працiвникам. Адже важко знайти людей, готових працювати в таких умовах. Але навiть за усiх названих обставин рiзниця вартостi мiж областями нiяк не може складати 30-40%! I розцiнки мають бути вiдкоригованi", - зазначив Сергiй Сухомлин.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, наразi зроблено орiєнтовнi розрахунки оптимальної вартостi ремонтiв з огляду на актуальнi цiни матерiалiв. Всi служби мають перевiрити вартiсть тендерiв та привести їх у вiдповiднiсть. Низка Служб вiдновлення вже провела таку роботу. Наприклад, на Днiпропетровщинi цiну на ремонт дорiг знизила "Автомагiстраль-Пiвдень".
"У тих областях, де пiдрядники не пiшли на пониження вартостi, будуть проводитись новi тендери. Найближчим часом це все буде вiдображено в системi Prozorro. Приклад - Тернопiльська область. Коли ми бачимо чотири тендери пiд рiзнi умови, це один iз показникiв намагання провести тендер пiд конкретнi компанiї", - наголосив Сергiй Сухомлин.
Вiн додав, що Агентство вiдновлення зробить все, щоб розiбратись у ситуацiї, що склалась, та щоб подiбних випадкiв бiльше не виникало.


