Як показує практика дорожньо-транспортних пригод, якi трапились на дiлянках зазначеної дороги, демпферна система дозволяє зменшити, а то й виключити травмування учасникiв дорожнього руху пiд час лобового та бiчного зiткнення. Вона поглинає силу удару за рахунок телескопiчного складання конструкцiї та деформацiї внутрiшнiх елементiв.
Пiд час лобового зiткнення демпферна система поглинає енергiю шляхом поступової деформацiї внутрiшнiх елементiв, якi призводять в дiю зовнiшнi балки, складаючи їх телескопiчно, чим вiдрiзняються вiд iнших рiзновидiв, забезпечуючи ефективнiсть та можливiсть виключення травмування учасникiв дорожнього руху пiд час зiткнення. При бiчних наїздах система функцiонує, як стандартне дорожнє бар'єрне огородження.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, такi пристрої слугують для перекриття транспортних бар'єрних огороджень, розташованих на роздiлових смугах та в мiсцях розгалуження транспортних потокiв. Тип амортизацiйного пристрою - паралельний. Вiн вiдповiдає вимогам українського стандарту ДСТУ Б В.2.3-12-2004, ДСТУ 8751:2017 та європейському стандарту EN1317-3.
Головна перевага систем полягає в тому, що елементи конструкцiї не прошивають автомобiль, а мiцно утримуються в єдинiй зв'язцi, чим забезпечують мiнiмальну шкоду автiвцi та безпеку водiю та пасажирам.