У департаментi зазначили, що попри вiйну докладають усiх зусиль для забезпечення безперебiйної життєдiяльностi дорожньо-транспортного комплексу мiста. Зокрема, пiд час повномасштабного вторгнення було забезпечено належне утримання велоiнфраструктури мiста, оновлено дорожню розмiтку, забезпечено утримання вiдповiдних дорожнiх знакiв.
"Ми плануємо i надалi розвивати велоiнфраструктуру задля комфорту мешканцiв i гостей Києва, з урахуванням пропозицiй та рекомендацiй велоспiльноти. Адже розвиток велосипедної iнфраструктури залишається прiоритетним в органiзацiї дорожнього руху. У 2023 р. на вулично-дорожнiй мережi мiста Києва планується впровадження велосипедної iнфраструктури на бiльше 10 вулицях", - зазначили в департаментi.
По iнформацiї ProfiDOM.com.ua, у профiльному вiдомствi також додали, що активiзували роботи з реалiзацiї проектiв, якi були розпочатi до вiйни, у яких, звiсно, є роботи, пов'язанi з органiзацiєю велосипедної мережi. Фiксується динамiка збiльшення протяжностi велоiнфраструктури: зокрема, у 2020 р. вона становила 118,6 км, а вже у 2021-2022 рр. - 192,2 км.
Як зазначають у департаментi, профiльним центром у частинi розробки комплексних схем органiзацiї дорожнього руху з урахуванням велоiнфраструктури є КП "Центр органiзацiї дорожнього руху" (ЦОДР), що перебуває в пiдпорядкуваннi департаменту. Саме до цього комунального пiдприємства нинi перейшли працiвники сектору розвитку веломережi Департаменту транспортної iнфраструктури. Окрiм того, у самому департаментi функцiонує вiддiл органiзацiї дорожнього руху, одним iз завдань якого є участь у пiдготовцi заходiв, спрямованих на розвиток велосипедної iнфраструктури та органiзацiї веломережi в мiстi. Спiвробiтники всiх цих структурних пiдроздiлiв продовжують працювати над проектами, що спрямованi на розвиток веломережi мiста, перебувають у пiдпорядкуваннi Департаменту транспортної iнфраструктури.


