"Проблематика дахових котелень потребує вiд нас окремих технiчних та органiзацiйних рiшень. Адже кожен випадок досить специфiчний i дуже часто виникає в результатi банального безгосподарського пiдходу пiдприємства, що обслуговує такi котельнi. Як правило, це приватнi компанiї. Але тепло взимку повиннi отримувати всi кияни, незалежно вiд того, у яких будинках вони живуть i якої форми власностi обслуговуюча компанiя. Усi без винятку системи теплопостачання повиннi бути технiчно пiдготовленi, мають бути узгодженi взаємовiдносини та розрахунки з НАК "Нафтогаз", виконанi всi плановi регламентнi роботи тощо", - зазначив Петро Пантелеєв.
По iнформацiї ProfiDOM.com.ua, враховуючи воєнний стан, пiдготовка кожного об'єкта має здiйснюватися iз запасом часу.


