"Тепер це - фактично новозбудований об'єкт. Нагадаю, побудований шляхопровiд був у 1963 р., i з тих пiр його капiтально не оновлювали, об'єкт перебував у аварiйному станi. Мостовики розiбрали конструкцiї споруди, фундамент та замiнили на новi з покращеними характеристиками. Новий шляхопровiд на 1 метр вищий, нiж попереднiй. Ширина споруди збiльшилася з 28 до 40 метрiв. Довжина шляхопроводу - 36 метрiв замiсть 33. Покращенi параметри збiльшать пропускну спроможнiсть шляхопроводом та на основних пiдходах до нього. Вона становитиме понад 45 тис. автомобiлiв на добу", - наголосив Вiталiй Кличко.
По iнформацiї ProfiDOM.com.ua, також на новому шляхопроводi зберегли трамвайну лiнiю, на якiй повнiстю оновили рейки. За сучасними технологiями влаштували вiдокремлене трамвайне полотно з посилених монолiтних плит. Лiнiя проходить уздовж вулицi Дегтярiвської.
"Навiть в умовах вiйни ми продовжуємо утримувати та оновлювати критичну iнфраструктуру столицi. Ремонтуємо дороги, розв'язки та шляхопроводи, якi найбiльше цього потребують. I це переважно тi об'єкти, якi розпочали ремонтувати до вiйни та вимушено призупинили роботи. А також об'єкти, що перебували в аварiйному станi. Як, наприклад, Дегтярiвський шляхопровiд", - пiдкреслив Вiталiй Кличко.
Мер столицi зазначив, що весь комплекс робiт, а саме влаштування верхнього шару асфальту та благоустрiй територiї бiля з'їздiв i заїздiв на Дегтярiвський шляхопровiд, завершать наступної весни. Також влаштують велодорiжки та тротуари.


