"За результатами обстежень в першу чергу маємо провести протиаварiйнi заходи. Цього року хочемо розпочати роботу й влаштувати пiдтримувальнi конструкцiї тих прогонiв, що мають дефекти", - сказав Федоренко.
За його словами, це будуть спецiальнi металевi конструкцiї, якi вмонтують в дно рiки, влаштованi палi, будуть стояти опори й насунута металева ферма, що пiдтримуватиме прогоновi будови. Наявнi дефекти можуть призвести до певних подальших руйнувань конструкцiї. Ситуацiя не критична, але потрiбно цим питанням займатися. Зараз закiнчується проєктування, повiдомляє "Україна Комунальна".
По iнформацiї ProfiDOM.com.ua, на запитання про ремонт мосту Патона, керiвник "Київавтодору" вiдповiв, що мiст також є пам'яткою архiтектури. У 2023 р. споруда була передана Державному агентству з вiдновлення рiшенням КМДА та постановою Кабмiну. Є рiшення щодо його ремонту ресурсами Мiнiстерства iнфраструктури.
"Яка там конкретно зараз ситуацiя, наразi менi не вiдомо, але мають розроблятися проєктнi рiшення щодо його вiдновлення. Мiсто тепер виконує поточне утримання мосту, але глобальнi роботи виконуватиме Держагентство та Мiнiнфраструктури", - сказав Олександр Федоренко.