"Ми вже отримали попереднi висновки експертiв науково-дослiдної судово-експертної установи стосовно причини деформацiї тунелю на "синiй" гiлцi метро мiж станцiями "Демiївська" та "Либiдська". Експерти говорять про помилковi проєктнi рiшення та неякiснi будiвельно-монтажнi роботи зi спорудження конструкцiї тунелю цiєї дiлянки. Експертне дослiдження ще триває. Остаточнi висновки будуть наданi пiсля розробки котловану та обстеження й експертизи тунелю ззовнi", - зазначив Вiталiй Кличко.
По iнформацiї ProfiDOM.com.ua, вiн зауважив, що ця дiлянка тунелю проходить у надскладних гiдрогеологiчних умовах: грунти дуже водонасиченi, з шаром торфу, дрiбного i середнього пiску.
"На сьогоднi вже уклали договори на виконання проєктних та першочергових вiдновлювальних i пiдготовчих робiт. Для пiдсилення тунелю встановили тимчасовi металевi риштування довжиною 72 метри. Огородили будiвельний майданчик. Демонтували торгiвельнi павiльйони з легко-несучих конструкцiй. Тривають роботи з улаштування розвантажувальної плити для подальшої роботи на нiй бурової установки та бурiння паль. Проєктна документацiя буде надана на експертизу до 12 лютого. Експертиза триватиме 3-4 тижнi. Та буде остаточно визначено вартiсть i уточненi термiни виконання робiт. Одразу пiсля затвердження проєкту розпочнемо основнi вiдновлювальнi будiвельнi роботи", - наголосив Вiталiй Кличко.


