Цей шляхопровiд ввели в експлуатацiю ще у 1963 р. та жодного разу капiтально не ремонтували. Дорожнiй одяг споруди та гiдроiзоляцiя мостового полотна зношенi. Деформацiйнi шви з часом втратили герметичнiсть, а бетон та армування на залiзобетонних дiлянках прогонових будов i опор пiддались корозiї.
Крiм того, споруда не вiдповiдає чинним нормам вантажопiд'ємностi. Її габарити не вiдповiдають сучасним нормативам. Так, пiдмостовий габарит шляхопроводу не вiдповiдає нормам висоти, а бар'єрна огорожа - нормам безпеки дорожнього руху.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, пiд час реконструкцiї заплановано влаштувати новi конструкцiї шляхопроводу: мостового полотна, прогонових будов, опор, фундаментiв, перильної та бар'єрної огорожi, опор освiтлення. Також вiдремонтують пiдземнi та надземнi комунiкацiї, оновлять транспортну розв'язку та пiдходи до споруди. На тротуарах облаштують велодорiжку. Окрiм цього, фахiвцi подбають про безперешкодний доступ осiб з iнвалiднiстю та iнших маломобiльних груп населення.
Реконструкцiя шляхопроводу збiльшить пропускну спроможнiсть транспортної розв'язки та створить безпечнi й комфортнi умови пересування для всiх учасникiв дорожнього руху.