"Вже точно встановлено, що аварiйна ситуацiя там виникла через недотримання технологiї пiд час будiвництва перегону 15 рокiв тому. Наразi будiвельники завершили розробку котловану з крiпленням I, II та III ярусiв, а також хiмiчне закрiплення грунтiв затунельного масиву. Це дало змогу зупинити проникнення води в конструкцiї. Триває герметизацiя статичних трiщин та стикiв оправи тунелю в мiсцях болтових з'єднань. Також провели обстеження технiчного стану оправи перегiнного тунелю по I колiї мiж станцiями "Демiївська" та "Либiдська". Звiт про його стан буде оприлюднений пiсля завершення всiх експертиз", - написав Вiталiй Кличко.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, вiн також наголосив, що фахiвцi докладають максимальних зусиль, щоб поновити рух поїздiв на дiлянцi на початку осенi. Роботи на будмайданчику тривають цiлодобово. Пiсля завершення ремонту - перед повноцiнним вiдновленням руху - здiйснять тестовi пуски поїздiв.