За результатами останнього спецiального обстеження споруди її технiчний стан визначено як непрацездатний (стан 5), вiдтак у перiод 2022-2024 рр. на замовлення комунальної корпорацiї "Київавтодор" було розроблено проєктно-кошторисну документацiю на споруду, яка пройшла державну експертизу та отримала позитивний висновок.
Запланований капiтальний ремонт споруди наразi є нагальним та необхiдний, аби лiквiдувати зношенiсть нижнiх шарiв дорожнього одягу мостового полотна та гiдроiзоляцiї, усунути руйнування конструкцiй деформацiйних швiв, облаштувати злагоджену систему водовiдведення води з проїзної частини та тротуарiв, а також привести вiдповiдно до дiючих норм бар'єрну та перильну огорожу.
Проєктом капiтального ремонту передбачено ремонт мостового полотна, прогонових будов i конструкцiй опор. Пiд час робiт дорожники влаштують нову перильну й бар'єрну огорожу, опори освiтлення та дорожнє покриття на пiдходах, а на тротуарах облаштують велодорiжки.
Пiд час капiтального ремонту усi роботи виконуються з урахуванням принципiв безбар'єрностi - для безперешкодного доступу для людей з iнвалiднiстю та маломобiльних груп. Зокрема, на даному об'єктi на пiдходах до пiшохiдних переходiв влаштують пандуси, тактильну плитку та понизять бортовий камiнь.
Увесь комплекс робiт з капiтального ремонту споруди заплановано завершити до кiнця 2025 р.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, шляхопровiд введений в експлуатацiю у 1986 р. та з того часу капiтально не ремонтувався.