"Зокрема, фахiвцi виконали всi стабiлiзацiйнi заходи з укрiплення конструкцiй, хiмiчне укрiплення грунтiв та облаштували водопонижувальнi свердловини. Розробили котлован iз трьома ярусами крiплення. Тривають роботи з посилення тунельної оправи та влаштування гiдроiзоляцiї тунелю. На завершальному етапi роботи зi зведення фактично нової частини тунелю. Уже збудували 27 м нової конструкцiї прямокутної форми. Та посилили дiлянки, що прилягають до неї з обох сторiн (загальною довжиною бiльше 50 метрiв). Також триває повна замiна всiх комунiкацiй та вже виконують роботи з укладання нового рейкового полотна. На поверхнi, над тунелем, розпочали роботи з благоустрою", - розповiв Вiталiй Кличко.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, вiн зазначив, що пiсля завершення ремонту, перед повноцiнним вiдновленням руху, здiйснять тестовi пуски поїздiв. Та наголосив, що фахiвцi роблять усе, щоб поновити рух поїздiв на дiлянцi на початку осенi.