ТРЦ Sofia Mall (Софiйська Борщагiвка, пр. Героїв Небесної Сотнi, 24/83) спочатку вiдкривався як спецiалiзований меблевий торговий центр. Загальна площа двоповерхової будiвлi - 13 тис. кв. м, а торгова - 11 тис. кв. м. Поруч є паркiнг на 500 машин.
Пiсля початку вiйни попит на меблi в цiй частинi столичної областi рiзко скоротився. Тому на момент залучення експертiв UTG, у лютому 2023 р., вакантнiсть досягла 75%. Торговий центр вiдвiдували до 2 тис. осiб на день, до того ж бiльшiсть iз них були покупцi "Сiльпо", а не меблевої частини. Решта орендарiв були готовi покинути ТЦ.
"Пiсля аналiзу ситуацiї нашою командою було ухвалено рiшення про реконцепцiю ТРЦ Sofia Mall, зi спецiалiзованого на класичний ТЦ районного формату, з ухилом на одежнi аутлети", - розповiдає Євгенiя Локтiонова.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, була повнiстю змiнена конфiгурацiя торгового центру. Експерти зробили новi плани примiщень першого i другого поверхiв, встановлювали вiтрини i ролети, завдяки чому з оупен-спейса у виглядi виставки торгiвельний простiр було трансформовано в традицiйну галерею. Одночасно проводився брокеридж.
"Усi роботи виконувалися паралельно, торговий центр не закривався нi на день. Плюс усi ремонтнi роботи за своїми дизайн-кодами виконували самi орендарi, яких ми залучили. Iншими словами, девелопер, унаслiдок реконцепцiї, не закриваючись, без власних iнвестицiй, замiсть меблевого ТЦ, куди нiхто не ходив, отримав класичний торгiвельний центр з ухилом на аутлети з високою вiдвiдуванiстю", - резюмує Локтiонова.
Зокрема, тут вiдкрилися аутлети New Balance, Arena Stores та Orange Club Sinsay. Також пiдписанi такi орендарi, як JYSK, Blisk, Eva, Famo, "Сюф", Duna, Anabe Arto, Rozetka, "Нова пошта", "Аврора", "Чиста хата" та KFC Drive. Багатьох операторiв було складно вмовити заходити в порожнiй торгiвельний центр. Аргументами були сама локацiя, з вiдсутнiстю конкуренцiї серед аутлетiв, i велика кiлькiсть потенцiйних покупцiв - молодих родин у найближчих нових ЖК.
"УТГ, взявши об'єкт у лютому 2023 р., незважаючи на надскладну ситуацiю в країнi, виконала всi роботи: вiд розробки реконцепцiї до повного заповнення ТЦ новими орендарями. Це вийшло завдяки великому досвiду роботи i високому професiоналiзму спiвробiтникiв компанiї. У результатi вже влiтку, пiсля завершення робiт iз реконцепцiї, ТРЦ Sofia Mall досяг цiльових показникiв: нульової вакантностi та стабiльних 15 тис. вiдвiдувачiв на день", - резюмувала Локтiонова.