"Ми продовжимо i цього року утримувати та розвивати нашу дорожню iнфраструктуру, де це вкрай необхiдно. Мiсто має жити, працювати, не прийти в занепад. Зокрема, продовжимо оновлювати мости та шляхопроводи. Триватимуть будiвельнi роботи на Подiльському мостовому переходi через рiчку Днiпро. Плануємо реконструкцiю транспортної розв'язки на перетинi просп. Берестейського з вул. Вадима Гетьмана, шляхопроводу на перетинi вул. Будiвельникiв з Броварським проспектом i Святошино-Броварською лiнiєю метрополiтену бiля станцiї метро "Дарниця". Тривають роботи на ще одному важливому об'єктi транспортної iнфраструктури на вул. Богатирськiй - аварiйному шляхопроводi на перетинi з вулицею Луговою. Завершити капремонт плануємо цього року", - повiдомив Вiталiй Кличко.
Також у межах капiтального ремонту виконають роботи, зокрема, на шляхопроводi бiля станцiї метро "Осокорки" по просп. Миколи Бажана, на перетинi вул. Новокостянтинiвської з пiд'їзними колiями по вул. Портовiй та двома автопроїздами, по вул. Рональда Рейгана через колiї швидкiсного трамваю та на шляхопроводi через залiзничну колiю дiлянки Київ-Петрiвка-Київська ГЕС по вул. Полярнiй.
Упродовж року заплановано запроектувати ремонтнi роботи ще на 10 штучних спорудах.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, минулого року у столицi розпочали протиаварiйнi роботи на мосту Метро - наразi вони тривають. На Пiвнiчному мосту виконали роботи, якi дозволили пiдвищити надiйнiсть експлуатацiї об'єкту до початку капiтального ремонту. Також у 2024 р., крiм автобусного, вiдкрили й автомобiльне сполучення Подiльським мостовим переходом. Це найбiльший iнфраструктурний об'єкт України. Його загальна протяжнiсть - 10 км. Вiдтепер дiстатися з Троєщини до центру мiста стало набагато швидше.


