Як зазначають у комунальному пiдприємствi, шляхопровiд на перетинi просп. Леонiда Каденюка та вул. Кiото з Броварським проспектом збудували у 1985 р. З того часу вiн жодного разу не проходив капiтальний ремонт. За пiдсумками обстеження 2024 р. стан шляхопроводу оцiнений як обмежено працездатний. Так, через пошкодження мостового полотна волога проникає до прогонових будов та опор, спричиняючи корозiю арматури, трiщини та вiдшарування бетону. У межах капремонту планується провести протиаварiйнi заходи. Йдеться, зокрема, про вiдновлення працездатностi прогонових будов та опор i ремонт конструкцiй мостового полотна.
Шляхопровiд на перетинi просп. Науки та магiстралi безперервного руху на вул. Саперно-Слобiдськiй у Голосiївському районi звели в 1991 р. Пiд час регулярних обстежень виявили корозiю арматури, трiщини та вiдшарування бетону. Пiд час ремонту планується вiдновити працездатнiсть конструкцiй опор i прогонових будов споруди.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, надземний пiшохiдний перехiд на вул. Олени Телiги бiля автозаправної станцiї ввели в експлуатацiю у 2006 р. та з того часу капiтально не ремонтували. За результатами обстеження 2018 р. його стан був оцiнений як обмежено справний, однак деградацiя конструкцiй фiксується й надалi. У межах робiт планується замiнити покриття пiшохiдної частини й перильного огородження, вiдремонтувати прогоновi будови, опори, сходи та лiфтовi шахти.
КП "Київавтошляхмiст" зазначає, що орiєнтовний термiн розроблення проєктної документацiї для кожного об'єкта становить 5-6 мiсяцiв.
Прийом пропозицiй триватиме до 22 лютого.