Пошкодження виявили ще 6 грудня 2024 р., пiсля чого була написана заява в полiцiю та оформлений вiдповiдний акт пошкодження. Ситуацiя на контролi комунального пiдприємства "Київавтошляхмiст". Пiдприємство вже замовило скло та очiкує на сприятливi погоднi умови для проведення замiни.
Склянi конструкцiї мосту виготовленi з багатошарового триплексу, що забезпечує їхню безпечнiсть навiть у разi пошкодження. Водночас процес замiни скла вимагає стабiльної плюсової температури.
Це пов'язано з фiзичними властивостями матерiалiв:
- температурне розширення та стиснення. При низьких температурах скло та монтажнi матерiали змiнюють свої геометричнi параметри, що може призвести до некоректного монтажу та подальших деформацiй;
- при температурi нижче +5 градусiв C знижується ефективнiсть клейових i герметизуючих матерiалiв, що може негативно вплинути на мiцнiсть та герметичнiсть конструкцiї.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, замiна скла вимагає середньодобової температури не нижче +10 градусiв C протягом тривалого перiоду. До цього часу пошкоджена дiлянка буде огородженою та перебуватиме пiд наглядом фахiвцiв.


