Вiн зауважив, що першочергово свiтлофори заживлюють на перехрестях iз найбiльшою концентрацiєю ДТП, вiдповiдно до звернень патрульної полiцiї, щоб забезпечити безпечне перемiщення всiх учасникiв дорожнього руху. Другий прiоритет - це звернення вiд перевiзникiв. Адже для дотримання графiкiв руху важливо, щоб громадський транспорт максимально оперативно перетинав те чи iнше перехрестя. Також таке рiшення може приймати i мiсто.
"Перехрестя на вулицях Наукова-Тролейбусна - дуже складне, тут пересiкаються кiлька смуг руху, 5 регульованих пiшохiдних переходiв, велодорiжки тощо. Минулого року у цьому мiсцi було 4 великих ДТП, були i летальнi випадки. Залишити його без регулювання - це наражати на небезпеку всiх учасникiв дорожнього руху. Бо навiть якщо залучати сюди регулювальникiв, то треба цiлу команду, щоб впорядкувати рух. Тому це i подiбнi перехрестя є прiоритетними для облаштування їх автономними блоками живлення", - розповiв Микола Власюк.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, станом на сьогоднi у Львовi блоки безперебiйного живлення забезпечують автономну роботу 16 свiтлофорних об'єктiв. Крiм того, свiтлофори резервним живленням забезпечують i в iнший спосiб - вiд генераторiв та iнверторiв напруги, якими дiляться небайдужi мешканцi, бiзнес та комунальнi пiдприємства. Завдяки такiй спiвпрацi у разi вiдiмкнення електроенергiї працювати можуть ще 28 свiтлофорних об'єктiв.
"Iз 170 свiтлофорних об'єктiв, якi обслуговує наше пiдприємство, наразi резервним живленням забезпечено уже загалом 44 об'єкти. Зараз отримуємо новi блоки безперебiйного живлення та плануємо, що до середини вересня автономним живленням облаштуємо ще 24 свiтлофорнi об'єкти. До вибору цього обладнання пiдiйшли вiдповiдально. Вивчали досвiд iнших мiст та тестували рiзнi зразки. Блоки, якi купуємо в київського виробника, мiстять максимально необхiдну для нас "начинку", є якiснi та довговiчнi. Зокрема, акумулятор в цьому блоцi живлення може працювати до 8-10 рокiв, все обладнання є якiсне та сертифiковане. Корпус "шафи" - антивандальний, є система пiдiгрiву та вентиляцiї, є сигналiзацiя та система монiторингу", - зазначив Микола Власюк.