"Станцiя метро "Метробудiвникiв" стала першою, де встановили щит управлiння. Вiн автоматично вмикає та вимикає обiгрiвачi згiдно з налаштуваннями. Тобто опалення працює не увесь час, а рiвно стiльки, щоб пiдтримувати комфортну для спiвробiтникiв температуру у примiщеннях. Пiд час монiторингу за споживанням на данiй дiлянцi економiя склала 40%. Реалiзовувати цi системи будемо i надалi", - розповiла Iрина Слободчук, iнженерка-технологиня ЕКО КП "Днiпровський метрополiтен".
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, також метрополiтен забезпечений альтернативним живленням.
"У разi вiдсутностi напруги на живильних центрах та вiдключення електропостачання метрополiтену рух поїздiв зупиняється. Завдяки акумуляторним батареям, якi є на кожнiй станцiї, протягом 30 хвилин працює аварiйне освiтлення. У цей час проводиться пiдключення дизель-генераторiв та портативних генераторiв для забезпечення роботи критично важливого обладнання - освiтлення, насосiв, якi вiдкачують воду з тунелiв, вентиляцiйних камер, пунктiв незламностi. Конкретно цей генератор потрiбен для живлення iнженерного корпусу, де працюють диспетчери служб метрополiтену. Це - центр управлiння роботою метрополiтену, тож резервне живлення для нього дуже важливе", - додав Олександр Скакун, начальник дистанцiї ЕКО КП "Днiпровський метрополiтен".
Таким чином Днiпровський метрополiтен продовжує розвиватися, застосовуючи сучаснi технологiї, що сприяють економiї ресурсiв.