"Лiфт постiйно застрягав, довго стояв i ми не могли повноцiнно ним користуватись. Кiлька рокiв тому нам замiнили кабiну i проблема трохи вирiшилась. Тож дуже сподiваємось, що пiсля цього ремонту проблем у нас бiльше не буде", - розповiв Роман.
Бригади виконують тут поточний ремонт. Замiнюють не лише серце пiдйомника, а й iншi важливi деталi, якi понад 40 рокiв не мiняли.
"Два роки тому ми замiнили тут тiльки купе кабiни. Нинi ж замiнюємо всi iншi деталi для безперебiйної роботи лiфта. Тут буде нова кабiна, дверi на кожному поверсi, лебiдка, сучасна станцiя керування та iншi новi деталi. Лiфт буде енергоефективним, що нинi важливо. Ми вже завершили роботи на 70%, i за пiвтора тижня у мешканцiв буде абсолютно новий та сучасний пiдйомник", - розповiв директор лiфтової органiзацiї Артем Резник.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, проблема нерухомих лiфтiв у Днiпрi стала першочерговим викликом для мiської влади кiлька рокiв тому, адже це основа комфорту для мешканцiв, каже представник департаменту житлового господарства ДМР Єгор Худяков. Але її вдалось подолати, i на сьогоднi у мiстi вiдсутнi лiфти, якi б не працювали мiсяцями.
"Як тiльки десь зупиняється лiфт, мешканцi повiдомляють до лiфтової служби i проблему одразу ж усувають. До того ж, якщо пiдйомник потребує ремонту, ми одразу включаємо його до плану на найближчий час. За минулий рiк ми вiдремонтували 300 пiдiймачiв, з них 18 - повнiстю замiнили. До кiнця весни плануємо вiдремонтувати 30 пiдйомникiв. Щодо подальшого, усе залежатиме вiд фiнансування, але ми сподiваємось, що охопимо якомога бiльше адрес", - пiдсумував Єгор Худяков.


