До цього заклику прислухалась днiпрянка Тетяна Якiвна. Пенсiонерка з минулого року користується послугою "реструктуризацiя боргу", яку пропонує пiдприємство для всiх абонентiв.
"Торiк у мене був борг у 6 тис. грн., i якщо б не було такої послуги, я не знаю, як би його сплатила. Менi розбили його на 8 мiсяцiв. Зараз же прийшла оформити знову реструктуризацiю, аби й надалi сплачувати потроху. Дуже вдячна за таку можливiсть, тут гарний колектив, який пiдкаже та допоможе. Оформлюють хвилин за 10", - дiлиться Тетяна Щоголь.
На сьогоднi на реструктуризацiю боргу пiдприємство уклало з днiпрянами 263 договори на 6560019 грн.
"За минулий опалювальний сезон борг став на 500 тис. грн. бiльшим, проте i цьогорiч на 20% зросла кiлькiсть охочих податись на реструктуризацiю. Днiпряни можуть прийти i сказати, що "в мiсяць я можу сплачувати стiльки-то" i ми вже вiд цього роздiляємо суму боргу на певний перiод. Якщо абоненти взагалi iгнорують нас та нашi повiдомлення, то вже справа переходить до суду. Там на них може чекати навiть блокування рахункiв тощо", - зазначила фахiвчиня Центру обслуговування абонентiв КП "Теплоенерго" Днiпровської мiської ради Надiя Демська.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, на сьогоднi пiдприємство вже подало до суду на злiсних боржникiв 277 позовiв на 9013371 грн.