ЛФМ Утеплення Вікна та двері Технології Техніка | Ринок Аналітика Новини компаній



П'ятниця, 13 грудня 2024 16:00

У Харковi оперативно реагують на звернення мiстян щодо водопостачання

Спiвробiтники вiддiлу роботи зi зверненнями громадян управлiння iнформацiйного забезпечення та контролю документообiгу КП "Харкiвводоканал" цього року опрацювали понад 2,7 тис. заяв харкiв'ян, адвокатських запитiв та звернень щодо отримання публiчної iнформацiї.

Як повiдомила начальник вiддiлу Тетяна Нiкулiна, бiльшiсть звернень стосується оплати й перерахунку комунальних послуг. Крiм того, працiвники вiддiлу контролюють виконання доручень Харкiвського мiського голови.
"Цього року ми своєчасно вiдреагували майже на 80 заяв, що надiйшли на гарячу лiнiю Iгоря Терехова. Також аналiзуємо та обробляємо заявки громадян у мiську диспетчерську службу "1562". З початку року таких звернень було отримано 84,6 тис., i зазвичай їх виконують протягом 3-5 днiв", - зазначила вона.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, серед iнших актуальних питань мiстян - технiчне обслуговування внутрiшньобудинкових систем водопостачання та водовiдведення, встановлення й опломбування лiчильникiв, впорядкування територiй пiсля ремонтiв, якiсть води та стабiльнiсть її тиску.

Прочитано 106 разів

Підпишіться на новини будівництва:

 

 

Вибір редакції: