Як повiдомила начальник вiддiлу Тетяна Нiкулiна, бiльшiсть звернень стосується оплати й перерахунку комунальних послуг. Крiм того, працiвники вiддiлу контролюють виконання доручень Харкiвського мiського голови.
"Цього року ми своєчасно вiдреагували майже на 80 заяв, що надiйшли на гарячу лiнiю Iгоря Терехова. Також аналiзуємо та обробляємо заявки громадян у мiську диспетчерську службу "1562". З початку року таких звернень було отримано 84,6 тис., i зазвичай їх виконують протягом 3-5 днiв", - зазначила вона.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, серед iнших актуальних питань мiстян - технiчне обслуговування внутрiшньобудинкових систем водопостачання та водовiдведення, встановлення й опломбування лiчильникiв, впорядкування територiй пiсля ремонтiв, якiсть води та стабiльнiсть її тиску.