Разом з тим споживачi комфорту не надто переймаються оплатою комунальних послуг. Станом на 1 лютого загальна заборгованiсть споживачiв перед концерном МТМ складає бiльше 2,5 млрд. грн., у тому числi населення - 1,93 млрд. грн. Тобто промисловiсть i бiзнес заборгували значно менше.
"Вiдповiдно до Правил надання послуги з постачання теплової енергiї, затверджених постановою КМУ вiд 21 серпня 2019 р. №830, у разi виникнення у споживача заборгованостi за спожиту послугу виконавець i споживач, за взаємною згодою, можуть укладати угоду про реструктуризацiю заборгованостi згiдно з законодавством. Щоб не доводити справу до суду, споживачi всiх категорiй можуть оформити договори реструктуризацiї. Для цього необхiдно звернутись на адреси абонентських вiддiлiв концерну МТМ. За умовами реструктуризацiї боргу узгоджується термiн виплат - вiд 1 до 2 рокiв, залежно вiд суми заборгованостi. При цьому треба в повному обсязi сплачувати поточнi нарахування. Протягом минулого року було укладено бiльше 700 таких договорiв", - розповiла начальниця договiрного вiддiлу концерну "Мiськi тепловi мережi" Наталiя Гнатенко.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, серед мiстян побутує хибна думка, що комунальнi борги можна i не платити, з часом вони якось спишуться. Але це не так. Якщо споживач має заборгованiсть за житлово-комунальнi послуги i вiдмовляється сплатити її в добровiльному порядку або укласти договiр реструктуризацiї, то така заборгованiсть стягується в судовому порядку.
Наразi в судах розглядається 2027 справ щодо заборгованостi перед концерном МТМ за наданi послуги на загальну суму 130,8 млн. грн. З них 1320 справ щодо заборгованостi населення (73,6 млн. грн.) i 707 - щодо юридичних осiб (57 млн. грн.).
Вже розглянуто i передано виконавчим службам 14374 справи на стягнення заборгованостi на суму понад 211 млн. грн.


