Головними причинами термiнового ремонту стали трiщина на ригелi та пошкодження фундаментiв трьох опор. Через це споруда могла втратити свою цiлiснiсть. I рух транспорту єдиною дорогою Т-26-01, яка з'єднує гiрськi населенi пункти вiд Мариничiв до Селятина, а це майже 40 кiлометрiв, був би паралiзованим.
Как стало известно ProfiDOM.com.ua, вже знято навантаження на "хворий" ригель моста, обмеживши проїзд однiєю смугою, на фундаменти опор почали "вдягати" армобетонний бандаж. Це спецiальна конструкцiя, яка укрiпить основу моста. У фундамент опор забивають металевi анкери, потiм на них наварюють арматурний каркас, пiсля чого встановлюють опалубку i заливають її бетоном.
Роботи виконують в межах експлуатацiйного утримання. Рух мостом здiйснюється у реверсному режимi.