"Створення безбар'єрного середовища для мiстян i мiстянок - одне з прiоритетних завдань на найближчi роки. Тому фахiвцi ЦОДРу, розробляючи схеми органiзацiї дорожнього руху, враховують потреби всiх його учасникiв: пiшоходiв, велосипедистiв, автомобiлiстiв тощо. Зокрема, для створення рiвного доступу до об'єктiв дорожньо-транспортної iнфраструктури на свiтлофорних об'єктах пiд час будiвництва та реконструкцiї виконують пониження бордюрiв, облаштовують тактильну плитку та встановлюють пристрої звукового супроводу. Також ми виконуємо роботи з капiтального ремонту застарiлих свiтлофорних об'єктiв з облаштуванням пристроями звукового супроводу. Так, у 2024 р. вiдремонтували 32 свiтлофорнi об'єкти з урахуванням принципiв безбар'єрностi. Окрiм цього, для безпечного переходу дороги, зокрема для кращого орiєнтування людей з порушеннями зору, на 40 перехрестях i пiшохiдних переходах встановлено пристрої звукового супроводу. Наразi в Києвi такими пристроями вже обладнанi 298 свiтлофорних об'єктiв", - зазначив Олександр Мiщенко.
За його словами, ЦОДР у спiвпрацi з КК "Київавтодор" облаштовує дублюючi пiшохiднi переходи для зручностi маломобiльних груп. Пiдземнi та надземнi переходи дублюють наземними, де це дозволяють державнi стандарти та будiвельнi норми. Так, у цьому роцi вже облаштованi наземнi переходи на перехрестях вул. Старобориспiльської з вул. Миколи Хвильового та просп. Валерiя Лобановського з вул. Володимира Брожка. Наразi ведуть пiдготовчi роботи ще на двох об'єктах.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, у Києвi створюють смуги для руху громадського транспорту, що дають йому змогу пришвидшити рух та уникати заторiв. У мiстi вже впроваджено 44 такi смуги та ведуться роботи щодо облаштування ще 26.
ЦОДР також працює над розвитком веломережi. Наразi розроблено 159 км велосмуг у Києвi, що розташовуються на проїжджiй частинi дороги та вiдокремлюються вiд автомобiлiв окремою смугою. Впровадження велосмуг виконується пiд час поточного чи капiтального ремонту дороги.