"Висота цiєї платформи становила 38 см. Вiдтак, зупинка була несумiсна з трамваями, якi мають розсувнi дверi. Тож, щоб залучати на маршрут вагони, якi Львову подарував зокрема Берлiн, необхiдно забезпечити безперешкодний пiд'їзд трамваїв з розсувними дверима до цiєї платформи. Тобто, потрiбно понизити її до 24 см. Це нормативна висота платформи на трамвайних зупинках, вiдповiдно до затвердженого у 2020 р. рiшення виконкому", - розповiв керiвник управлiння транспорту Львiвської мiської ради Орест Олеськiв.
Як зазначили у Личакiвськiй районнiй адмiнiстрацiї, поточний ремонт зупинки передбачає пониження платформи з перевлаштуванням iснуючого. Тобто, йдеться про демонтаж, очищення та перемощення iснуючої плитки.
Як додав Орест Олеськiв, переоблаштування потребує ще одна зупинка на цiй локацiї - навпроти головного входу на Личакiвський цвинтар. Однак вiдповiднi роботи там виконають вже в наступному роцi.
"Для курсування тут берлiнських трамваїв iснуючу зупинку тимчасово перенесуть ближче до вул. Личакiвської. А вже наступного року приведемо її до нормативної висоти", - сказав посадовець.
До слова, трамваї з Берлiна вже курсують на 1-му та 7-му маршрутах.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, станом на сьогоднi у мiстi працює 8 з 12 трамваїв КТ4D, якi Львову подарувала Берлiнська транспортна компанiя. Планується, що до кiнця року на лiнiї виїдуть всi вагони. Важливо, що цi трамваї є енергоощадними i споживають у 2-2,5 рази менше електроенергiї, нiж наявнi. Вiдтак це дозволить пiдприємству, крiм пiдсилення трамвайних маршрутiв додатковими вагонами, ще й економити на електроенергiї. Також мiсто отримало вже 4 низькопiдлоговi трамваї зi Швейцарiї, ще 2 вагони в дорозi до Львова. На лiнiї вони виїдуть вже наступного року. Так само у 2025 р. Львiв отримає ще 5 бернських трамваїв.