Зокрема, йдеться про такi 4 перехрестя: вул. Хмельницького - вул. Ковельської - вул. Грiнченка, вул. Городоцької - вул. Виговського, вул. Личакiвської - пл. Митної та вул. Любiнської - вул. Караджича.
Як уточнили в управлiннi безпеки та вуличної iнфраструктури ЛМР, на перших трьох локацiях свiтлофори є, однак вони регулюють лише рух транспорт. Тож їх необхiдно реконструювати, додавши пiшохiдну секцiю, та облаштувати там безпечнi переходи для людей. А на вул. Любiнськiй - Караджича свiтлофорного об'єкта немає, вiдтак, там його потрiбно збудувати та вiдповiдно облаштувати пiшохiднi переходи.
"Спочатку будуть виготовляти вiдповiдну проєктну документацiю. Пiсля цього можна буде розпочинати роботи. Слiд наголосити, що витрати не будуть значними, адже на трьох з чотирьох локацiй свiтлофори є. До них потрiбно лише додати пiшохiднi секцiї та перезапрограмувати. Щодо вул. Любiнської, то пiсля облаштування там регульованого переходу зручнiше стане не тiльки пiшоходам, а й водiям. Так, в автомобiлiстiв з'явиться можливiсть виконувати лiвi повороти, бо зараз вони змушенi повертати праворуч i їхати на розворот на сусiднi перехрестя з вулицями Виговського або Петлюри", - пояснив заступник керiвника управлiння безпеки та вуличної iнфраструктури ЛМР Павло Сирватка.
Крiм того, наземнi переходи планують облаштувати у ще трьох локацiях з iснуючими пiдземними: на вул. Городоцькiй бiля вул. Вiльхової та бiля вул. Патона, а також у центрi - на пл. Галицькiй - пл. Мiцкевича.
"Аби мiнiмiзувати витрати, тут ймовiрно можна обiйтися без будiвництва свiтлофорiв. Зокрема, зробити острiвцi безпеки та виконати iншi, дешевшi, заходи", - додав Павло Сирватка.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, зараз у Львовi є 14 пiдземних переходiв. З них половина вже продубльована регулюваними чи не регульованими наземними. Тож залишається облаштувати ще 7 локацiй.
2 пiдземнi переходи не функцiонують та є закритi. Це переходи на вул. Городоцькiй на виїздi з мiста та на вул. Героїв УПА.