На вул. Тютюнникiв, 55, 55А, планують звести двi шестиповерхiвки. Загалом тут має бути 54 квартири та 100 паркомiсць в пiдземному паркiнгу.
"Тут є намiр побудувати два житловi будинки. Я не в захватi вiд цiєї пропозицiї, але я не є компетентним в архiтектурi. Тому ми зiбрали тут мiстобудiвну раду, фахових людей, щоб вони висловили свою думку. Так само є важливою думка львiв'ян та громадськостi. Я б хотiв, щоб ми публiчно проговорили цей проєкт i дали розумiння, чи має право тут бути нове будiвництво i яким воно має бути", - сказав на виїздi Андрiй Садовий.
Автори концепцiї - компанiя AVR. За словами її керiвника Юлiана Чаплiнського, проєкт змiнився з першочергового. У 2021 р. проєкт передбачав зведення двох 7-поверхових будинкiв з бiльшою площею та вiдсотком забудови. В оновленому варiантi цi показники зменшили. Тепер тут хочуть зводити 6-поверховi житловi будинки, вiдсоток забудови - 40%. На два будинки передбачено 54 квартири загальною площею 7208,3 м.кв.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, нинi на мiсцi, де хочуть будувати житло, є руїни гаража та чотирьохповерхової нежитлової будiвлi. За словами головного архiтектора Львова Антона Коломєйцева, схил з деревами залишиться, тобто будiвля доходитиме до схилу та сходiв. Будинки будуть об'єднанi стилобатом, в якому буде двоповерховий паркiнг з розрахунком по 2 паркомiсця на квартиру.
"Тут є сформоване житлове середовище, дуже важливий навчальний об'єкт - Академiя мистецтв. Ми тут обговорювали певнi критичнi моменти, якi стосуються iнфраструктури, доїзду транспорту, пiшохiдних зв'язкiв i т. д. Насправдi на усiх попереднiх етапах, як то детальний план територiї, який розглядав ширший квартал забудови, також на етапi видачi мiстобудiвних умов та обмежень цi питання пiднiмалися. В нас є гарантiйнi листи вiд забудовника про те, що вони мають намiр профiнансувати тi iнфраструктурнi "твердi речi": паркувальнi мiсця, розширення дорiг чи смуг там, де це потрiбно, ремонт пiшохiдних сходiв, дорiжок i облаштування майданчика, але ми розумiємо, що з точки зору сьогодення так само дуже важливо проговорити безпосередньо з мешканцями цi речi", - розповiв Антон Коломєйцев.
До виїзного засiдання мiстобудiвної ради долучились i мешканцi прилеглих будинкiв. Найбiльш критичним для них є питання транспорту та iнфраструктури в мiкрорайонi загалом.
Пiд час засiдання забудовник пiдтвердив намiри покращити транспортну ситуацiю.
"В нас є меморандум з сусiдами, понад 60 пiдписiв ми зiбрали щодо майбутнiх покращень в районi, якi ми збираємось зробити, якi включають вивчення i покращення транспортної iнфраструктури", - зазначив Роман Давимука, представник компанiї Avalon.
Також члени мiстобудiвної ради наголосили на важливостi проведення геологiчних дослiджень дiлянки, доступу спецтехнiки до будинкiв з усiх сторiн, пiдключення житла до котельнi i центрального теплопостачання, щоб уникнути викидiв вiд iндивiдуального опалення, та облаштування укриття з доступом i для мешканцiв сусiднiх будинкiв.
За пропозицiєю мiського голови орiєнтовно через 3 тижнi проведуть ще одну зустрiч з мешканцями стосовно питань транспорту.
"Зараз буде оновлено моделювання i обрахунок кiлькостi машин, якi проїжджають прилеглими вулицями, щоб ми могли зрозумiти, якими є прiоритетнi заходи щодо покращення iнфраструктури. Члени мiстобудiвної ради загалом пiдтримали таке будiвництво, бо зараз тут є просто руїни, i якщо десь буде якийсь обвал, це може бути небезпечно для мешканцiв чи дiтей, якi сюди можуть потрапити. Але питання iнфраструктури стоїть досить гостро i його потрiбно вирiшувати вже, до побудови будинкiв, а не тодi, коли вони постануть у районi", - додав Антон Коломєйцев.