Головна мета випробувань - перевiрити якiсть та надiйнiсть мостiв, а також їх вiдповiднiсть сучасним державним будiвельним нормам. Також воно є важливим кроком перед прийняттям штучних споруд у експлуатацiю.
Прикрiпленнi до штучних споруд датчики фiксували, як вони реагують на статичне та динамiчне навантаження. Навантаження на рiзних дiлянках мосту створювали 3 вантажнi автомобiлi середньою масою близько 33 т кожна. Вантажнi автiвки проїжджали через мiст, а також зупинялися у контрольних точках для проведення замiрiв.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, пiд час випробування велась реєстрацiя та спостереження за контрольованими iнструментальними вiдгуками. Динамiчнi та статичнi прогини вимiрювались реєстрацiйною системою на базi тензометричного пiдсилювача, а статичнi прогини вимiрювались прогиномiрами.
За результатами проведених випробувань фахiвцi ДП "Нацiональний iнститут розвитку iнфраструктури" отримали фактичнi характеристики елементiв i конструкцiй мостiв, здiйснили технiчну оцiнку їх несної спроможностi та визначили динамiчнi характеристики та фактичну вантажопiдйомнiсть прогонових будов.