Вiн зауважив, що стабiльна та регулярна оплата послуг бiльшiстю киян пiдтримує роботу товариства. "Київводоканал" висловлює вдячнiсть своїм споживачам за оплату послуг i постiйно працює над удосконаленням клiєнтських сервiсiв. Водночас частина споживачiв-неплатникiв, якi становлять 20% вiд загальної кiлькостi споживачiв, накопичили борг понад 1,2 млрд. грн. Заборгованiсть продовжує зростати щомiсячно на 10-15 млн. грн.
"Оплата послуги з постачання холодної води та водовiдведення надзвичайно важлива, адже на цi грошi закуповуються реагенти для водоочищення та знезараження води, витрати на якi з початком повномасштабної вiйни зросли. Так, найбiльш необхiднi "Київводоканалу" реагенти здорожчали аж на 160%. А все тому, що вiтчизнянi пiдприємства з виробництва необхiдних речовин опинились на окупованiй територiї, бойовi дiї порушили вiдпрацьованi логiстичнi ланцюжки. Удвiчi бiльше тепер доводиться платити за паливно-мастильнi матерiали, необхiднi для виїзду аварiйних бригад, та електроенергiю (витрати на яку пiсля чергового перегляду тарифiв на свiтло зросли ще бiльше). Враховуючи те, що тарифи на послуги з водопостачання та водовiдведення залишились без змiн iз 2021 р., компанiя змушена нараховувати пеню споживачам, якi мають заборгованiсть за спожитi послуги. Фактично пеня буде нарахована споживачам, якi не сплатили в сiчнi, лютому, березнi, квiтнi та травнi, та тiльки на суму нарахувань у цих перiодах", - повiдомив Валерiй Люлiн.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, при наявнiй заборгованостi пеня не може перевищувати 100% загальної суми боргу. У товариствi зазначили, що пеня не буде далi нараховуватись споживачам, якi вже мають укладений чинний договiр розтермiнування.