ЛФМ Утеплення Вікна та двері Технології Техніка | Ринок Аналітика Новини компаній



ВБН В.2.3-218-533:2007. ШВИ ДЕФОРМАЦІЙНІ ЩЕБЕНЕВО-МАСТИКОВІ ДЛЯ ШТУЧНИХ СПОРУД НА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРОГАХ

Оцініть матеріал!
(0 голосів)

ВІДОМЧІ БУДІВЕЛЬНІ НОРМИ УКРАЇНИ

 

 

 

 

 

Споруди транспорту

 

 

 

 

 

ШВИ ДЕФОРМАЦІЙНІ

ЩЕБЕНЕВО-МАСТИКОВІ

ДЛЯ ШТУЧНИХ СПОРУД НА

АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРОГАХ

 

 

ВБН В.2.3-218-533:2007

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Київ

Державна служба автомобільних доріг України

(УКРАВТОДОР)

2007


ПЕРЕДМОВА

 

1

РОЗРОБЛЕНО

РОЗРОБНИКИ

Національний транспортний університет

К. Артеменко; В. Каськів,канд. техн. наук;

В. Савенко,д-р техн. наук (керівник розробки);

І. Федорашко

 

2 ВНЕСЕНО

Управління науково-технічної політики;

Департамент автомобільних доріг Державної служби автомобільних доріг України (Укравтодор)

 

3 ПОГОДЖЕНО

Міністерство охорони здоров'я України

Висновок від 29.09.2006 року № 05.03.02-07/46524

 

 

Мінбуд України

Лист від 03.03. 2007 року № 11/9-251

 

4 ЗАТВЕРДЖЕНО ТА

НАДАНО ЧИННОСТІ

Державна служба автомобільних доріг України

(Укравтодор)

Наказ від 22.032007 року № 113

 

Чинні з 01.04.2007 р.

 

5 УВЕДЕНО ВПЕРШЕ

 


ВІДОМЧІ БУДІВЕЛЬНІ НОРМИ УКРАЇНИ

 

Споруди транспорту. Шви деформаційні щебенево-мастикові для штучних споруд на автомобільних дорогах

ВБН В.2.3-218-533:2007 Вводяться вперше

Чинні від 2007- -

 

Ці Норми поширюються на виконання та приймання робіт з улаштування деформаційних швів із щебенево-мастикової суміші (далі - швів) при горизонтальних розрахункових переміщеннях кінцевих ділянок розрізних та температурно-нерозрізних прогонових будов від 10 ммдо 30 мм(сумарна довжина переміщень прогонів становить від 20 ммдо 60 мм), на мостах, шляхопроводах, естакадах (далі - мостах), розташованих на автомобільних дорогах загального користування.

Ці Норми призначені для використання проектними, а також будівельними й експлуатаційними організаціями, які виконують роботи з будівництва та експлуатаційного утримання мостів на автомобільних дорогах загального користування.

Перелік нормативних документів, на які є посилання у цих Нормах наведений у додатку А.

Терміни та визначення понять наведені у додатку Б.

 

1 ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

1.1Конструкцію шва використовують у штучних спорудах, розташованих на прямих і кривих ділянках пересічень (кут до 60°), у всіх дорожньо-кліматичних зонах України.

1.2На кривих пересіченнях, ширина деформаційного шва повинна бути такою, щоб довжина сліду проїзду по шву була не більше ніж 750 мм.

1.3Роботи з влаштування шва потрібно виконувати у суху погоду при середньодобовій температурі повітря не нижче ніж плюс 10 °С.

1.4Деформаційні шви даного типу влаштовують на всю ширину штучної споруди. Роботи з влаштування шва можна виконувати без організації об'їзду, попередньо погодивши схему руху транспортних засобів та розстановку знаків дорожніх. Ширина смуги для руху транспортних засобів повинна бути не менше ніж 3,0 м.

1.5Рух транспортних засобів можна відкривати після 8-12 год з моменту закінчення робіт із влаштування шва.

 

2 ВИМОГИ ДО ШВІВ

 

2.1Шви влаштовують на штучних спорудах із сумішей щебенево-мастикових гарячих на всю ширину прогонової будови з поперечним похилом від 15 ‰ до 20 ‰ згідно з ДБН В.2.3-14.

2.2Конструкція шва розрахована для перекриття проміжків при горизонтальних розрахункових переміщеннях кінцевих ділянок прогонових будов від 10 ммдо 30мм. За розрахункові переміщення приймають суму температурних переміщень (від розрахункового від'ємного до розрахункового позитивного), переміщення від тривалих деформацій (деформації повзучості, усадки) і переміщення від тимчасового навантаження. Схему конструкції шва наведено у додатку В.

2.3Основні параметри (характеристики) шва наведені у таблиці 2.1.

2.4При горизонтальних розрахункових переміщеннях кінцевих ділянок прогонових будов менше ніж 10 ммдоцільно застосовувати шви більш простої конструкції.

2.5При розрахунковому переміщенні кінців балок більше ніж 30 мм потрібно використовувати деформаційний шов з іншими параметрами або іншого типу.


Таблиця 2.1 - Основні параметри (характеристики) шва

У міліметрах

 

Параметри (характеристики) шва

Величина розрахункового переміщення кінців балок у шві

10-20

20-25

25-30

до 30

Ширина шва

400±20

500±20

600±20

700±20

Глибина шва (штраби)

70-80

80-120

120, не менше

120, не менше

Проміжок, який перекриває шов (устя шва)

30±5

40±5

50±5

50±5

Сталева пластина для перекриття проміжку

довжина 1 000

товщина 4-6

ширина 200

Прокладка з алюмінієвої фольги

ширина 250

Примітка.Ширину шва 700 ммзастосовують у випадках ремонту щебенево-мастикових швів або при перевлаштуванні швів іншого типу при значних руйнуваннях кромок існуючих швів.

 

2.6Поліуретановий фіксатор відіграє технологічну роль під час влаштування гідроізоляційної петлі. Діаметр фіксатора підбирається відповідно до ширини устя шва. При значних переміщеннях прогонових будов допускається випадання фіксатора.

 

3 ВИМОГИ ДО МАТЕРІАЛІВ

 

3.1Для заповнення шва використовують: мастику бітумну еластомірну (полімерну) згідно з ДСТУ Б В.2.7-79; щебінь згідно з ДСТУ Б В.2.7-30, ДСТУ Б В.2.7-34, ДСТУ Б В.2.7-74, ДСТУ Б В.2.7-75; фіксатор поліуретановий згідно з ГОСТ 10174; гідроізоляцію згідно з ДСТУ Б В.2.7-83; ґрунтовку на основі поліуретану та антиадгезив силіконовий згідно із сертифікатом або декларацією на відповідність виробника; фольгу алюмінієву згідно з ГОСТ 618; деталь закладну металеву (металевий компенсатор) згідно з ГОСТ 103.

У процесі влаштування шва, як технологічний матеріал, використовують смугу адгезивну (самоклеючу) згідно із сертифікатом або декларацією на відповідність виробника.

3.2Вимоги до мастики наведені у таблиці 3.1.

 

Таблиця 3.1- Вимоги до мастики

Найменування показників

Нормативні значення

Зовнішній вигляд

Однорідна поверхня. Відсутні неоднорідні включення

Температура розм'якшеності за кільцем і кулею, °С

83, не менше

Глибина проникності голки (пенетрація) за температури 25 °С, 0,1 мм

70, не менше

Розтяжність (дуктильність), см

за температури 25 °С

за температури 0 °С

50, не менше

7, не менше

Температура, яка характеризує гнучкість мастики, °С

мінус 35, не вище

Температура липкості, °С

плюс 50, не нижче

Відносне подовження в момент розриву за температури 20 °С, %

75, не менше

Щільність за температури 25 °С, г/см3

1,0-1,2

Водопоглинання, %

0,4, не більше

Витривалість, кількість циклів

30 000, не менше

Водостійкість після витримування у воді 48 год

Відсутність пузирів, здуття, відшарувань

Зчеплюваність із поверхнею граніту (адгезія - метод кип'ятіння), бали

5,0, не менше

Зчеплюваність із поверхнею цементобетонного зразка (адгезія - метод кип'ятіння), бали

5,0, не менше

Випробування у камері штучного клімату (візуальний метод)

Без зовнішніх змін

 

3.3Вимоги до щебеню

Потрібно використовувати щебінь кубовидний однофракційний митий, який отримують при подрібненні вивержених або метаморфічних гірських порід із границею міцності на стиск не менше ніж 100 МПа.

Розмір зерен щебеню від 6 ммдо 8 ммвключ, і від 11 ммдо 16 ммвключ. Допускається використовувати щебінь з розміром зерен від 5 (3) мм до 10 ммвключ. та від 10 ммдо 20 ммвключ.

Перед використанням щебінь потрібно обробити бітумом дорожнім згідно зДСТУ 4044, ГОСТ 11955 або мастикою еластомірною згідно з ДСТУ Б В.2.7-79, з розрахунку 40-50 кгна 1 м3щебеню. Допускається використання щебеню обробленого бітумом в установці на заводі, за умови розігріву його перед використанням до температури 160-170 °С.

3.4Вимоги до ґрунтовки на основі бітуму

Для робіт використовують готову ґрунтовку або її готують на місці виконання робіт із бітумів дорожніх рідких або будівельних згідно з ДСТУ 4148 як розчин у дизельному пальному (бензині) згідно з ДСТУ 3868. Для цього, з метою обезводнення, нагрівають бітум до температури плюс 120 °С, дають охолонути до температури плюс 70-90 °С і обережно вливають у ємність із дизельним паливом (бензином, керосином), далі перемішують до однорідної консистенції.

3.5Вимоги до закладної пластини

Конструкція закладної деталі наведена у додатку Г.

Для фіксації пластини у конструкції шва потрібно, по центру за допомогою шва згідно з ГОСТ 14098, приварити фіксатори із арматури класу А 240 С і вище згідно з ДСТУ 3760 діаметром 12 ммі довжиною 50 мм. При розмірах пластини 1 000 мм 200 ммрекомендується використовувати 5 фіксаторів з кроком 300 мм. Перший фіксатор приварюють на відстані 50 ммвід кромки пластини.

 

4 ТЕХНОЛОГІЯ ВЛАШТУВАННЯ ШВІВ

 

4.1Технологія влаштування деформаційного шва при новому будівництві

4.1.1Розмічування ліній нарізання на проїзній частині споруди згідно з проектною документацією або відповідно до вимог таблиці 2.1.

4.1.2Нарізання горизонтальних швів за допомогою спеціальної машини.

4.1.3Усунення матеріалів покриття з воронки та устя шва за допомогою відбійних молотків.

4.1.4Очищення шва та його кромок (100 ммз кожного боку) щітками вручну або механічною щіткою.

4.1.5Знепилювання поверхонь шва та його кромок стиснутим повітрям.

4.1.6Просушування поверхонь та кромок шва газополуменевим пальником.

4.1.7Встановлення поліуретанового фіксатора.

4.1.8Нанесення на торцеві поверхні балок за допомогою щіток ґрунтовки на основі бітуму з витратою 250-300 г/м2.

4.1.9Наплавлення за допомогою газополуменевого пальника гідроізоляційного матеріалу з влаштуванням в зоні шва компенсаційної петлі.

4.1.10Нанесення на устя і широку частину шва ґрунтовки на основі поліуретану із загальною витратою 200-250 г/м2.

4.1.11Розігрів мастики в котлі з перемішуванням до температури 170-185 °С.

4.1.12Заповнення устя шва мастикою.

4.1.13Обгортання металевого компенсатора алюмінієвою фольгою, та обробка її антиадгезивною сполукою (силіконовою змазкою) з витратою 50-100 г/м2.

4.1.14Нанесення на торцеві поверхні балок мастики товщиною 2-4 ммза допомогою установки для герметизації швів.

4.1.15Встановлення металевих компенсаторів в притик, фіксаторами вниз.

4.1.16Обробка поверхні компенсатора мастикою шаром 1,5 мм.

4.1.17Приготування щебеню чорного фракції 11-16 мм у змішувачі. Щебінь розігрівають до температури 150-180 °С через отвір завантаження за допомогою пальників газових і додають мастику еластомірну або бітум розігрітий з витратою 40-50 кгна 1 м3щебеню. Бітум розігрівають в окремому котлі до температури 120 °С.

4.1.18Засипання шва приготовленим щебенем розміром від 11 ммдо 16 ммнагрітого до температури 150-180 °С шаром 20-40 ммта його розрівнювання скребком.

4.1.19Заливання шару щебеню за допомогою установки для герметизації швів мастикою еластомірною нагрітою до температури 170-185 °С.

4.1.20Укладання та розрівнювання наступного шару щебеню чорногофракції 11-16 мм товщиною 20-40 мм.

4.1.21Ущільнення щебеню чорного віброплитою.

4.1.22Повторення процесу укладання до рівня на 5-10 ммнижче поверхні покриття проїзної частини моста.

4.1.23Приклеювання адгезивної (самоклеючої) смуги на краї шва.

4.1.24Нанесення на кромки шва ґрунтовки на основі поліуретану іззагальною витратою 200-250 г/м2.

4.1.25Приготування щебеню чорного фракції 6-8 мм.

4.1.26Укладання та рівномірний розподіл шару щебеню чорного фракції 6-8 ммнагрітого до температури 150-180 °С.

4.1.27Ущільнення щебеню чорного віброплитою.

4.1.28Заливання щебеню за допомогою установки для герметизації швів мастикою еластомірною нагрітою до температури 170-185 °С.

4.1.29Після завершення заливання шва мастикою необхідно дати шву охолонути протягом 30 хв.

4.1.30Видалення адгезивної (самоклеючої) смуги і зайвого щебеню по краям шва.

4.1.31Влаштування щебеневої присипки шва розігрітим до температури 170-185 °С щебенем чорним фракції 6-8 мм, його розподіл та ущільнення віброплитою.

4.2Технологія влаштування шва при перевлаштуванні швів іншого типу та ремонті швів щебенево-мастикових

4.2.1Розмічування ліній нарізання на проїзній частині споруди згідно з проектною документацією або відповідно до вимог таблиці 2.1.

4.2.2Нарізання швів горизонтальних за допомогою спеціальної машини.

4.2.3Усунення матеріалів покриття з воронки та устя шва за допомогою відбійних молотків.

4.2.4Демонтаж конструктивних елементів існуючого шва до рівня вирівнюючого монолітного шару. При необхідності виконують бетонні роботи з відновлення поверхні монолітної плити на торцях балок з дотриманнямтехнологічних процесів.

4.2.5Повторюють всі операції починаючи з 4.1.4 по 4.1.31 цих Норм.

 

5 КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ ВИКОНАННЯ РОБІТ

 

5.1Перед початком робіт виконують контроль якості кам'яних, гідроізоляційних та в'яжучих матеріалів.

5.2У процесі виконання робіт контролюється правильність виконання технологічних операцій. Під час виконання робіт контролюють:

  • точність розмітки швів;
  • стан підготовлених поверхонь шва (рівність стінок, відсутність матеріалів руйнування тощо);
  • рівномірність і однорідність нанесення матеріалу ґрунтовки і мастики;
  • якість наплавлення гідроізоляції;
  • температуру нагрівання мастики і щебеневого матеріалу;
  • ступінь заповнення матеріалом шва;
  • якість ущільнення щебеневого матеріалу;
  • рівність поверхні шва.

 

6 ВИМОГИ БЕЗПЕКИ ТА ОХОРОНА ДОВКІЛЛЯ

 

6.1Вимоги безпеки

6.1.1При приготуванні і використанні сумішей необхідно дотримуватись вимог безпеки згідно з РСТ УССР 1997, РСТ УССР 1998, ДНАОП-5.1.14-1.01.

6.1.2Суміші і матеріали, які застосовуються для їх приготування, відповідають четвертому класу небезпечності за ступенем впливу на організм людини згідно з ГОСТ 12.1.005 і відносяться до речовин малонебезпечних згідно з ГОСТ 12.1.007. При попаданні на шкіру суміш викликає слабоподразнюючу дію. Канцерогенної та алергенної дії не мають.

6.1.3При приготуванні та вкладанні суміші вміст шкідливих речовин (насичені, ненасичені та ароматичні вуглеводні) у повітрі робочої зони не повинен перевищувати гранично допустимих концентрацій, які регламентовані ГОСТ 12.1.005, контроль згідно з МУ 2568 та МУ 3119. Концентрація пилу не повинна перевищувати 6 мг/м3. Контроль показника проводити згідно з МУ 4436.

6.1.4Визначення концентрації шкідливих речовин в атмосферному повітрі (насичені, ненасичені та ароматичні вуглеводні) проводиться згідно з РД 52.04.186. Гранично допустимі рівні в атмосферному повітрі регламентують згідно з ДСП 201 і ГОСТ 17.2.3.02.

6.1.5Вихідні матеріали для суміші за показником сумарної питомої активності радіонуклідів повинні відповідати вимогам І-ІIIкласів відповідно до вимог ДБН В.1.4-0.01 та ДБН В.1.4‑1.01 і мати сертифікат якості (відповідності) на радіаційну активність підприємства-виробника згідно з ДБН В.1.4-0.02. Контроль активності природних радіонуклідів здійснюється згідно з ДБНВ.1.4-2.01.

6.1.6Рівень шуму в робочій зоні повинен відповідати вимогам ДСН 3.3.6.037 і ГОСТ 12.1.003. Його контроль здійснюють згідно з ГОСТ 12.1.050. Працюючі з рівнем шуму, який перевищує допустимий, повинні забезпечуватись засобами індивідуального захисту згідно з ГОСТ 12.4.051.

6.1.7Еквівалентні рівні загальної вібрації на робочих місцях повинні відповідати вимогам ДСН 3.3.6.039. Контроль еквівалентних коригованих рівнів вібрації здійснюється відповідно до вимог ДСН 3.3.6.039.

6.1.8При приготуванні і використанні сумішей щебенево-мастикових необхідно дотримуватись вимог пожежної безпеки згідно з ДСТУ 3273, НАПБ А.01.001, НАПБ В.01-048, ГОСТ 12.1.004.

6.1.9Вантажно-розвантажувальні роботи повинні здійснюватись згідно з ДНАОП‑5.1.14‑1.01 і ГОСТ 12.3.009.

6.1.10Робітники, які займаються приготуванням і вкладанням сумішей повинні бути забезпечені засобами індивідуального захисту згідно з ДНАОП 0.00-4.26.

6.1.11При виконанні робіт необхідно дотримуватись правил особистої гігієни, а саме: приймати їжу лише у спеціальних приміщеннях, користуватися санітарно-побутовими приміщеннями, приймати душ по закінченні зміни.

6.1.12Забруднені мастикою руки необхідно протерти технічною ватою, змоченою керосином або дизпаливом, а потім вимити теплою водою з милом.

6.1.13До самостійної роботи можуть допускатися особи не молодші 18 років, які пройшли медичний огляд, інструктаж із вимог безпеки праці і навчання за спеціальністю.

6.1.14Попередні і періодичні огляди персоналу, зайнятого на виробництві і вкладанні сумішей, повинні проводитись згідно з ДНАОП 0.03-4.02.

6.1.15До початку виконання робіт з влаштування швів необхідно розробити організацію робіт, а для заміни конструкції деформаційних швів на існуючих мостах передбачити комплекс заходів щодо забезпечення безпеки дорожнього руху згідно з ІНУВ.3.2-218-051.

6.2Охорона довкілля

6.2.1При зберіганні і транспортуванні компонентів сумішей необхідно дотримуватись вимог охорони довкілля згідно з ДСТУ 3868, ДСТУ 4044, ДСТУ 4148, ДСТУ Б В.2.7-32, ДСТУ Б В.2.7-75, ДСТУ Б В.2.7-79.

6.2.2Накопичення, транспортування, знешкодження і поховання некондиції та інших відходів, які утворюються в процесі роботи, повинно здійснюватись на загальних підставах згідно з ДСанПіН 2.2.7.029.


ДОДАТОК А

(довідковий)

 

ПЕРЕЛІК НОРМАТИВНИХ ДОКУМЕНТІВ

НА ЯКІ Є ПОСИЛАННЯ У ЦИХ НОРМАХ

 

ДБН В.1.4-0.01-97

СРББ. Основні положення

ДБН В.1.4-0.02-97

СРББ. Типові документи

ДБН В.1.4-1.01-97

СРББ. Регламентовані радіаційні параметри. Допустимі рівні

ДБН В.1.4-2.01-97

СРББ. Радіаційний контроль будівельних матеріалів та об'єктів будівництва

ДБН В.2.3-4-2000

Споруди транспорту. Автомобільні дороги

ДБН В.2.3-14-2006

Мости і труби. Правила проектування

ДСТУ 2735-94

Огородження дорожні і напрямні пристрої. Правила застосування. Вимоги безпеки дорожнього руху

ДСТУ 3273-95

Безпечність промислових підприємств. Загальні положення та вимоги

ДСТУ 3760-98

Прокат арматурний для залізобетонних конструкцій. Загальні технічні умови

ДСТУ 3868-99

Паливо дизельне. Технічні умови

ДСТУ 4044-2001

Бітуми нафтові дорожні в'язкі. Технічні умови

ДСТУ 4148-2003

Бітуми нафтові будівельні. Технічні умови

ДСТУ Б В.2.7-30-95

Будівельні матеріали. Матеріали нерудні для щебеневих гравійних основ та покриттів автомобільних шляхів. Технічні умови

ДСТУ Б В.2.7-34-2001

Будівельні матеріали. Щебінь для будівельних робіт із скельних гірських порід та відходів сухого магнітного збагачення залізистих кварцитів гірничо-збагачувальних комбінатів і шахт України. Технічні умови

ДСТУ Б В.2.7-74-98

Будівельні матеріали. Крупні заповнювачі природні, із відходів промисловості, штучні для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій та робіт. Класифікація

ДСТУ Б В.2.7-75-98

Будівельні матеріали. Щебінь та гравій щільні природні для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій та робіт. Технічні умови

ДСТУ Б В.2.7-79-98

Будівельні матеріали. Мастики гідроізоляційні бутилкаучукові та бітумнобутилкаучукові. Технічні умови

ДСТУ Б В.2.7-83-99 (ГОСТ 2678-94)

Будівельні матеріали. Матеріали рулонні покрівельні та гідроізоляційні. Методи випробувань

РСТ УССР 1997-90

Роботи по приготуванню асфальтобетонних сумішей. Вимоги безпеки

РСТ УССР 1998-90

Роботи по приготуванню дорожніх емульсій та паст. Вимоги безпеки

ДНАОП 0.00-4.26-96

Положення про порядок забезпечення працівників спеціальним одягом, спеціальним взуттям та іншими засобами індивідуального захисту (Наказ Держнаглядохоронпраці України №170 від 29.10.96р.)

ДНАОП 0.00-4.02-94

Положення про медичний огляд працівників певних категорій

ДНАОП 5.1.14-1.01-96

Правила охорони праці при будівництві, ремонті та утриманні автомобільних доріг і на інших об'єктах дорожнього господарства.

ДСанПіН 2.2.7.029-99

Державні санітарні норми і правила. Гігієнічні вимоги щодо поводження з промисловими відходами та визначення їх класу небезпеки для здоров'я населення

ДСН 3.3.6.037-99

Державні санітарні норми виробничого шуму, ультразвуку та інфразвуку

ДСН 3.3.6.039-99

Державні санітарні норми виробничої загальної та локальної вібрації

ДСП 201-97

Державні санітарні правила охорони атмосферного повітря населених місць (від забруднення хімічними і біологічними речовинами)

 

НАПБ А.01.001-2004

Правила пожежної безпеки в Україні

НАПБ В.01-048-95/510

Правила пожежної безпеки для підприємств і організацій дорожнього господарства

ГОСТ 12.1.003-83

ССБТ. Шум. Общие требования безопасности (ССБП. Шум. Загальні вимоги безпеки)

ГОСТ 12.1.004-91

ССБТ. Пожарная безопасность. Общие требования (ССБП. Пожежна безпека. Загальні вимоги)

ГОСТ 12.1.005-88

ССБТ. Общие санитарно-технические требования к воздуху рабочей зоны (ССБП. Загальні санітарно-технічні вимоги до повітря робочої зони)

ГОСТ 12.1.007-76

ССБТ. Вредные вещества. Классификация и общие требования безопасности (ССБП. Шкідливі речовини. Класифікація і загальні вимоги безпеки)

ГОСТ 12.1.050-86

ССБТ. Методы измерения шума на рабочих местах (ССБП. Методи вимірювання шуму на робочих місцях)

ГОСТ 12.3.009-76

ССБТ. Работы погрузочно-разгрузочные. Общие требования безопасности (ССБП. Роботи вантажно-розвантажувальні. Загальні вимоги безпеки)

ГОСТ 12.4.051-87

ССБТ. Средства индивидуальной защиты органов слуха. Общие технические требования и методы испытаний (ССБП. Засоби індивідуального захисту. Загальні вимоги і методи випробувань)

ГОСТ 17.2.3.02-78

Охрана природы. Атмосфера. Правила установления допустимых выбросов вредных веществ промышленными предприятиями (Охорона природи. Атмосфера. Правила встановлення допустимих викидів шкідливих речовин промисловими підприємствами)

ГОСТ 103-76

Полоса стальная горячекатаная. Сортамент (Смуга стальна гарячого прокату. Сортамент)

ГОСТ 618-73

Фольга алюминиевая для технических целей. Технические условия (Фольга алюмінієва для технічних цілей. Технічні умови)

ГОСТ 10174-90

Прокладки уплотняющие пенополиуретановые для окон и дверей. Технические условия (Прокладки для ущільнення пінополіурітанові для вікон і дверей. Технічні умови)

ГОСТ 11955-82

Битумы нефтяные дорожные жидкие. Технические условия (Бітуми нафтові дорожні рідкі. Технічні умови)

ГОСТ 14098-91

Соединения сварные арматуры и закладных изделий железобетонных конструкций. Типы, конструкции и размеры (З'єднання зварні арматури і закладних виробів залізобетонних конструкцій. Типи, конструкції і розміри)

РД 52.04.186-89

Руководство по контролю загрязнения атмосферы (Керівництво з контролю забруднення атмосфери)

ІНУВ.3.2-218-051-95

Інструкція по забезпеченню безпеки дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт на автомобільних дорогах

МУ 2568-82

Методические указания по измерению концентрации первичных алифатических аминов фотометрическим методом (Методичні вказівки по вимірюванню концентрації первинних аліфатичних амінів фотометричним методом)

МУ 3119-84

Методические указания по газохроматографическому определению предельных, непредельных и ароматических углеводородов в воздухе рабочей зоны (Методичні вказівки по газохроматографічному визначенню насичених, ненасичених і ароматичних вуглеводнів у повітрі робочої зони)

МУ 4436-87

Методические указания по измерению концентраций аэрозолей преимущественно фиброгенного действия (Методичні вказівки по вимірюванню концентрацій аерозолів переважно фіброгенної дії)


ДОДАТОК Б

(обов'язковий)

 

ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТЬ

 

Шов деформаційний щебенево-мастиковий- це заповнений деформаційний шов, який влаштовують із суміші щебенево-мастикової гарячої.


ДОДАТОК В

(довідковий)

 

КОНСТРУКЦІЯ ДЕФОРМАЦІЙНОГО ШВА

Рисунок В.1 - Конструкція деформаційного шва


ДОДАТОК Г

(довідковий)

 

КОНСТРУКЦІЯ ЗАКЛАДНОЇ ДЕТАЛІ

 

 

 

 

 

Назва марки

МКШ-1

 

Кількість марок на шви

1

 

позиції

Переріз, мм

Довжина,

мм

Кількість, шт

Маса, кг

Примітки

на марку

марок

на шви

однієї позиції

на марку

на шви

Ширина

Товщина

1

4200 ГОСТ103-76

1000

1

1

1

6,28

6,28

6,28

 

2

12А300С ДСТУ3760-98

60

10

10

0,053

0,53

0,53

 

 

 

 

 

 

 

 

Разом, кг

 

6,81

Зварних швів,кг (із розрахунку 1,2 % від маси конструкцій)

 

0,08

Всього маса марок, кг

 

6,89

 

 

 

 

 

Рисунок Г.1 - Конструкція закладної деталі (металевого компенсатора)


ЗМІСТ

 

 

1Загальні положення. 1

 

2Вимоги до швів. 1

 

3Вимоги до матеріалів. 2

 

4Технологія влаштування швів. 3

 

5Контроль якості виконання робіт. 4

 

6Вимоги безпеки та охорона довкілля. 4

 

Додаток А Перелік нормативних документів на які є посилання у цих Нормах. 6

 

Додаток Б Терміни та визначення понять 8

 

Додаток В Конструкція деформаційного шва 9

 

Додаток Г Конструкція закладної деталі10


Код УКНД 57.75.13

 

Ключові слова:автомобільна дорога, міст, шляхопровід, шов деформаційний, штучні споруди, щебенево-мастикова суміш.


Підпишіться на новини будівництва:

 

 

Вибір редакції: